Известие

Collapse
No announcement yet.

Пищялки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пищялки

    Някой може ли да ми каже подробно,ако може и със снимки най-добре как точно се свалят пищялките.
    Другото като ги сваля,защото въобще не работят какви да си взема аз гледах има цели няма само говорителчета някакви цели трябва да си сложа и да ги монтирам.
    И страничен въпрос възможно ли е CD-то,което ми е някаква безисвестна марка просто да немеоже да ги захрани пищялките.
    Всеички други колони си работят,но при баса малко дрънкат кажете как да го отсраня и този проблем имам чувството че просто нещо се опират във вратите.
    Последното питане е на радио като вляза у някоя дупка малко понакъсва. Защо става така и как да го поравя?

  • #2
    Първо свали CD-то и отледай кабелите,може някой кабел да не е вързан или да не е сложен стабилно в куплунга.Колоните щом дрънчат или са куча марка и басите са аут или не са хванати здраво.Първо това погледни и после всичко останало. Демонтажа на пищялките не ми е ясен и немога да типомогна. Дано съм бил полезен поне малко. Лек ден!
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

    Comment


    • #3
      И аз мислех, че моите не работят. Свалях ги и ги проверявах. Оказа се че са в ред. Просто работната им честотна лента е много висока и се чуват много слабо и то основно като увеличиш регулатора на високите честоти до край. И си сложиш ухото на тях при отворена врата.
      Първо провери нещата по съветите на krasy k и тогава рови пищялките.
      Иначе се свалят много лесно. Проблема е другаде - корпуса им е много специфичен и май трудно ще приспособиш други.
      п.п. Много е малка вероятността да са повредени - търси причината другаде ако не работят.
      Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
      Citroen BX-19GT, 85
      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex

      Comment


      • #4
        за задните колони са Соини стабилни са ама установих че не са добре закрепени дайте съвети вие вашите как ги закрепяте.
        Иначе тея пищалки хич не работят пък гледам има на много места почти същите като вид и не са много скъпи щом си ги свалял кажи подробно как става за да се пробвам и аз, защото без тях музиката не е толкова прията.
        Другото какво може да е откачено вътре аз отварях ама много кабели не исках да ги пипам да не направя беля.
        Да не пускам нова тема някой знае ли от какво може да е следния проблем.
        Вляза в някоя дупка или се разклати колата бензина показва повече после по някое време пак спадне и така незнам колко бензин имам

        Comment


        • #5
          Не гледай вида отвън. Това е декоративната част. Отзад има специално легло на което се захващат чрез завъртане и чоп-контра против връщане.
          Сваляне:
          1. С малка минусова отверка сваляш декоратвното капаче на болтчето. Точно зад ръчката за отваряне на вратата.
          2. Развиваш с плюсова отверка болтчето.
          3. Дърпаш ръчката в максимално положение и изтегляш към теб лявата страна на пластмасовия модул като в началото на придърпването го бутваш с около 2-3 мм на ляво. От дясната страна се крепи с два зъба за кората на вратата и трябва да се изтегли в началната фаза на издърпването за да не се счупи.
          4. Изтегляш пластмасата през ръчката за отваряне и остава да виси на кабела на пищялката.
          Отзад на изводите, може да се замери изправноста чрез омметър. Стойноста трябва да е около 5 ома / +-малко/.
          Дано се разбра нещо от обясненията ми.
          И ще се убедиш че намирането на пищялка едно към едно е мисия невъзможна.
          Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
          Citroen BX-19GT, 85
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex

          Comment


          • #6
            Мерси колега много хубаво и подробно описание :P
            Не искам да са точно същите аз даже целя само смяна на говорителите.
            Другото моето CD отзад има само едно жакче, а на повечето Алфи са с две или поне на тези, които аз съм виждал (жакче имам в предвид буксата, която се вкарва в CD-то отзад където е една за радио и две други, а моята е една) Да не би това да не захранва пищялките.
            Въпросът е да не да ги сваля да купя нови а да се окаже, че проблемът не е в тях.
            Може ли малко по-подорбо за онази част, която можело да се счупи.
            Веднъж да ги свърша и аз вече тея детайли

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mi6onski
              ...
              Вляза в някоя дупка или се разклати колата бензина показва повече после по някое време пак спадне и така незнам колко бензин имам

              пробваи да спреш така че задна лява гума да е наи ниската част на колата - примерн качи предна дясна на бордюр и тогава гледаи кво става с бензина поне четвърт резервоар отгоре ако е пълен до половина.

              та мисълта ми е че датчика дето измерва бензина е в едния краи на резервоара и като настъпят някакви вълнения в него той показва закратко неправилни стойности - ако е това повредата не е във вашия телевизор а във физиката
              Honda CB 500
              Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
              Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
              Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

              Comment


              • #8
                мерси мнго тук ме отърва от поредното дребно ремонтче

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mi6onski
                  Вляза в някоя дупка или се разклати колата бензина показва повече после по някое време пак спадне и така незнам колко бензин имам
                  Първоначално публикувано от mi6onski
                  мерси мнго тук ме отърва от поредното дребно ремонтче
                  Колега "Мишонски"-не се успокоявай-това не е нормално?!Според мен ти задържа/заяжда/ реостата на поплавъка.
                  Aifa-Romeo-156 2.0

                  Comment


                  • #10
                    брех това севте го чух
                    Иначе в края на седмицата отивам на диагностика ще кажа и там да хвърлят едно око па дано нищо да не е

                    Comment


                    • #11
                      ".....Не искам да са точно същите аз даже целя само смяна на говорителите...." - говорителчето е едно цяло с корпуса за закрепване. Пищялката е специфична и е разработка за този модел кола. Ако трябва да я смениш ще е необходимо да я отчупиш от основата и т.н. Аз вече не съм привърженик на такива побългарявания. По добре е да си я купя оригинална.
                      "...Може ли малко по-подорбо за онази част, която можело да се счупи..." - просто при налния стадий на издърпване, когато се е предвижила толкова напред, че да може да се премести на ляво без да опира на кората на вратата. Обяснението е за шофорската врата. Не е толкова опасно, колкото звучи. Просто когато се отдели пластмасата от леглото си я изтегляш странично. Това е.
                      Връзката между долния говорител и пищялката е вътре във вратата. Проверка за изправноста й правиш пак с омметър. От буксата на CD-то до вратата е един кабел.
                      Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
                      Citroen BX-19GT, 85
                      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex

                      Comment


                      • #12
                        мерси днес ходих на диагностика и ми се отвори бая работа по предницата като свърша ще се мъча с тея пищялки дето се вика първо необходимото после за подробностите

                        Comment


                        • #13
                          Колега, и на мен не ми свириха пищялките.
                          Отворих първо лявата/по описания по-горе начин/ и си мислех, че няма захранване до нея, но свързах един друг говорител към буксата и тя просвири=>проблема беше в пищялката. Сваля се от корпуса със завъртане. Слад като я освободиш от корпуса самата пищялка има един пластмасов пръстен около нея, който с малко напъване с отверка се отделя /не е залепен здраво за пищялката/. С нея в ръка отиваш в някой магазин и си намираш нещо подобно, което можеш да закрепиш /залепиш или набиеш/ на пръстена. Аз си купих някакви за 8,80 2 броя. Еданат ми се оказа излишна, защото дясната ми беше само откачена от буксата. Явно в Италия са решили кардинално проблема, като са я откачили и са сложили кенууд във вратите с пищялки на тях. Но сега си ми работят и другите и звукът е по-добър.
                          Цялата процедура звучи сложна, но не е. Ако има нещо неясно питай. Успех, заслужава си труда
                          FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                          LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                          LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                          LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                          ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                          LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                          Comment


                          • #14
                            пищялки

                            На мен не ми работеше дясната пищялка. Разглобих дръжката на вратата и се оказа, че пищялка няма, а буксата е вкарана в заводска имитационна пластмаса. Купих си две пищялки със същия диаметър, махнах пластмаската и на нейно място залепих със силиконче пищялката и това е. Като се сложи решетката отгоре изобщо не си личи. После "Волумето на мах".
                            Zastava 55
                            VAZ 2101
                            AUDI 80 `80
                            VW Golf III `93
                            ALFA ROMEO 1,8 TS `98

                            Comment


                            • #15
                              и аз днес направих същото и аз имам само пластмаса
                              кажи какви и от къде ги купи тези пищялки и кажи подробно как ги залепи

                              Comment

                              Working...
                              X